1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Kanárské ostrovy (Tenerife), IV.část

února 12, 2019

Kde začít? Je dvanáctého února, poslední článek z posledního srpnového dne a já má strašně moc co dohánět. Původně jsem chtěla psát článek z návštěvy Anglie, ale pak jsme zjistila, že já vlastně ještě ani nedokončila prázninový trip po Kanárském ostrově Tenerife.  Takže nejdříve dokončím léto a pak se přesunu na podzimní Anglii. Alespoň se trošku ohřejeme v těchto ponurých zimních večerech.Pokud jsem vás svými fotkami alespoň trošku navnadila, a uvažujete nad dovolenou v této destinaci, mohu doporučit pročíst další zajímavosti ať víte kudy kam a co rozhodně nevynechat. Můžete čerpat třeba v tomto článku https://www.invia.cz/kanarske-ostrovy/tenerife/

A jaké jsou mé finální dojmy a poznatky? Určitě bych se ráda na Kanáry vrátila. Třeba jiný ostrov, třeba znovu Tenerife.. Zamilovala jsem si to tam. Počasí tam je tak akorát, ani vedro ani zima. Oceán studenější, ale s tím je nutno počítat. Akorát bych doporučila dávat si pozor na zrádné sluníčko. I když tam výrazněji fouká vítr, takže máte pocit že je vám super, sluníčko peče, takže pozor na úpal nebo spálení pokožky. A pitný režim! Ceny v obchodech tam jsou přijatelné, ale já jako zastánce omezování plastů ráda ušetřím přírodu a používám láhve na více použití, co třeba Katadyn BeFree? Za mě naprostá jednička. Perfektní vzhled, perfektní funkce a hlavně - perfektní šetření přírody. A teď vás už nechám kochat fotkami.



Neskutečně moc ještěrek a zároveň krása přírody. Tak bych asi popsala toto místo. Koukali jsme na to a přemýšleli jak dlouho muselo trvat než moře dokázalo to, co dokázalo.Neskutečný :)













You Might Also Like

0 komentářů