1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Rok a dva měsíce, nebo dva?

dubna 16, 2020

Tak dlouho to je co zde vyšel poslední článek. Ani nevím proč pokračuji, nuda? Potřeba se vykecat? Potřeba zase pocítit ten pocit se svěřit, sdělit něco o svém životě ostatním? Nebo zkrátka otevřít tu bílou stránku s novým článkem a psát a psát a psát .. Těžko říct, ať je to co je to, jsem tady. Po roce, dvou (pokud nepočítám ten jeden čánek v minulém roce) po dlouhé odmlce, zase tady.



Ani není třeba říkat že se toho v mém životě hodně změnilo, co? Od rozchodu přes novou práci, 2x stěhování, nový vztah a dokonce i koupě auta. :D

Zkusím vám ten rok, vlastně dva roky (protože v roce 2019 jsem vydala pouze jeden článek) nějak stručně vylíčit. O rozchodu asi není moc co psát, zkrátka už to nebylo ono, slovo dalo slovo a my si "v klidu" řekli že to ukončíme. Určitě to zná většina z vás, zkrátka už to neklapalo z mnoha důvodů. A tehdy jsem si vyzkoušela jaké to je bydlet sama. Našla jsem si malý 1+1 pokojový byt a přestěhovala se. Velká holka! Velká samota. V té době jsem také změnila práci, z recepční jsem přešla na obyčejnou prodavačku do obchodu s oblečením a jsem tam doteď. (nástup v listopadu 2018) Kolektiv máme úžasný, vedoucí je nejlepší ženská na světě a mně se z tama zkrátka nikam nechce. Tak kdo ví, třeba tam i rozjedu kariéru :D

Pokračujeme dál. Na podzim 2018  jsme se s přítelem seznámili přes jeho psa (moje záminka byla že jsem mu nabídla focení hafana a no.. z focení z toho sešlo nakonec něco víc. Poznámka: fotky jsme ani žádné neudělali protože bylo ten den hnusně)
A táhneme to spolu už tedy rok a půl. A ještě jsme se nezabili! Takže následovalo druhé stěhování a puštění mého pronajatého bytu.
A pak se nedělo v podstatě nic. Až na podzim 2019 jsem se rozhodla že je nejvyšší čas zase oprášit řidičské zkušenosti a koupila si v lednu tohoto roku prdítko. To prdítko budu teď dávat do servisu na opravy tak si domyslete jak výhodná koupě to asi byla :D No starší auto je starší auto. Chtěla jsem něco na otrkání, něco u čeho mě nebude bolet poškrábaný lak a když se rozjedu s ruční brzdou apd. A že se mi to už stalo. Třeba dnes :D

A to je asi vše, chtěla jsem vás uvést do obrazu co se se mnou teda dělo, a teď už nemám nic na srdci. Vlastně jo, zkouším zhubnout protože mi bylo potvrzeno že jsem přibrala, a to ženskou sakra bolí slyšet. Takže v příštím článku se můžete těšit jak bojuji s vůli do zdravějšího životního stylu. Tak brzy zase ahoj ♥


You Might Also Like

0 komentářů