1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Anglie, Natural historic muzeum a Leight Hill

dubna 19, 2020



Tak jo, zpoždění jako sviňa (s prominutím) ale lepší pozdě než-li nikdy, no ne? Nebo se to alespoň tak říká. Přicházím s fotkami z Anglie kterou jsem navštívila už, ehm, no v říjnu 2018. No dobře, je to větší zpoždění, ale zkusme ten časový skluz nevnímat.Teď stejně nikam cestovat nemůžeme takže si to připomenem alespoň takhle.


Jelikož je fotek více, rozdělím články na více částí. A protože už je to tak dávno, tak se přiznám že nějaký text nebudu řešit protože si takřka nic nepamatuji :D 


Začnu Natural historic muzeum kam jsme se ukryli před klasickým Anglickým deštěm. Strávili jsme tam přes 4 hodiny a stejně to nestihli projít celé. A že mě to mrzelo :)  Nejkrásnější muzeum které jsem kdy navštívila. I když moje angličtina je na bídné úrovni tak vše bylo krásně jednoduše popisováno a upřímně, samotné rekvizity a artefakty stačily k obdivu. Našli jste tam úplně vše, mě osobně nejvíce zaujala část s vesmírem, vývoj člověka a pak zemské zemětřesení kde jsme si mohli dokonce vyzkoušet jaké to je když se pod vámi třese zem. Zážitek to byl tak skvělý že jsme si frontu vystáli hned 2x abychom si to prožili znovu. :D Pokud bych se znovu v Londýně ocitla a měla možnost se tam vrátit, neváhám a jdu. Opravdu neskutečný zážitek a doporučuji. Vstup byl zdarma.























Tady hodím pár fotek z procházky po městě..






 (srdcová záležitost, vše co se týká Harryho P. ... navštívili jsme i nádraží Kings Cross ale řada tam byla tak šílená že fotku nemám)
A tady pár fotek z procházky po Leight Hill. Miluju Anglický venkov, přírodu a zkrátka jejich všechno. Má to něco do sebe, z budov dýchá historie a to já zkrátka můžu.










You Might Also Like

0 komentářů