1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Kanárské ostrovy (Tenerife), III.část

srpna 30, 2018

Dva předchozí články z tohoto tripu najdete pod těmito odkazy :
Kanárské ostrovy (Tenerife), I.část
Kanárské ostrovy (Tenerife), II.část

V dnešní části vám pomocí fotek představím další zastávky a to konkrétně přírodní "jezírko". Tohle místo bylo kouzelné. Nebezpečné taky, ale kouzelné. Tady jsem se pro změnu koupala jenom já (fotky mám na svém instagramu), příteli se nechtělo protože bylo pod mrakem a foukalo, ale já tam skočila s nadšením protože jsem byla zpocená z předchozí zastávky - jeskyni - kam jsem strachy nevlezla a tam se schladil jen přítel :D Na tohle místo jsme dostali tip od přítelova kamaráda i s varováním ať si dáváme pozor protože když tam byli tenkrát oni, ta přívalová vlna smetla nějakého frajera co lezl k tomu okraji a nepěkně ho otřískala o ty skály. Takže já se držela jen tak uprostřed a i tak, když přišla větší vlna mě to smetlo a síla vody mě přesunula na druhou stranu tůňky :D Vodu by opravdu nikdo neměl podceňovat .. Když jsme přišli bylo tam skupinka lidí ale nakonec jsme zůstali úplně sami a o to větší kouzlo to místo pak mělo.






Pak jsme se přesunuli zpátky do města a akorát si prošli po jedné z pláží (typicky turistickou takže nic pro mě a přítele taky nijak neosnila - a to byla údajně jedna z těch nejvyhledávanějších jak psali na internetu..) No jakmile je všude kolem vidět ruka člověka tak bych se nejraději sbalila a šla pryč. Nebo vám se to líbí ? To panorama hotelů ? Strašný. Ale jedno místečko mě tam zaujalo - obrovský plac kam turisti stavěli věže z kamínků. Mám pocit že se tomu říká kamenní mužíci? Přidala jsem i jeden svůj pro štěstí.


You Might Also Like

0 komentářů