1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Kanárské ostrovy (Tenerife), II.část

srpna 25, 2018

Tak jsem si našla zase chvilku času a sepíšu další část tohoto výletu. Né že bych toho času teď měla málo, naopak, mám ho až moc - respektive se celé dny nudím, ale jsem tak otrávená z toho všeho že se mi nechce ani psát. Zrovna koukám na Vánoční koledu v televizi (v sprnu? ale kupodivu jsem nikdy tento film neviděla, vždy jsem v televizi zastihla jen konec protože o Vánocích dávají pro mne lepší filmy, takže jsem vždy upřednostnila něco jiného :D) a čekám až mi dorazí pizza a s trochou štěstí tento článek vydám ještě dnes večer. (edit: dokončuji ho následující ráno)

V prvním článku jsem sepsala základní informace proč a jak zrovna Kanárské ostrovy a taky jsem představila jednu z nejznámějších pláží tohoto ostrova Playa de la Tejita tak jestli vás tento úvod zajímá odkážu vás na Kanárské ostrovy (Tenerife), I.část

A teď už hurá na další část! Po 4dnech jsme se přemístili o několik km dál do dalšího ubytování.  Tady jsme měli jasný plán - šnorchlovat s želvami, jeskyně, přístav, pláž Los Gigantes, vidět přírodní mořské jezírko a zaplavat si v něm.

Přemístili jsme se tedy asi 15minut autem od přístavu Marina de los Gigantes kde jsem dostala dárek od přítele - šnorchlování se želvami. Tak to alespoň prezentovali. Bohužel, skutečnost byla taková že želvy nikde. A když jsme se zeptali tak prý tady bývaly, ale pak je úřad všechny přemístil na chráněné místo protože jeden z člunů poranil želvě krunýř. Jo, je to pochopitelné, ale pak to tak neměli prezentovat protože jsme z toho byli trošku zklamaní. Ale já poprvé v životě šnorchlovala, dokonce rovnou na otevřeném moři a hlavně ! Navlíkli nás do neoprenu. To byl zážitek za všechny prachy, to vám povím :D Ale nakonec jsem si to užila i bez želviček, rybiček bylo plno, dokonce i krásné barevné takže jsem byla spokojená.

 Na fotce pod tímto textem jde vidět v pozadí obrys dalšího kanárského ostrova La Gomera.


Dále byla bodem jeskyně. Na instagramu jsem našla plno fotek v zatopené jeskyni, ale nikde se nám nepodařilo zjistit kde přesně se to nachází, nakonec po asi 2hodinách hledání na internetu (protože já jako milovník focení prostě musela tu nádheru nafotit) jsme něco našli ale nebylo to to, co jsme hledali.
No.. Při lezení k ní jsme si málem zlámali nohy (jde se k ní přes skaliska) a já měla nervy že utopím nebo roztřískám foťák za 20 tisíc. Nakonec jsme se k ní dostali a celou tuto cestu absolvovali abych zjistila že fotit se tam absolutně nedá, a ani se nevykoupu protože jsem srab. Jeskyně byla propojena s oceánem takže vždy když přišla vlna se hladina vody zvedla o dobré 2 metry a zase hned klesla.A sama o sobě dost hluboká. Navíc všude kluzké skály. Co vám budu povídat, opravdu jsem měla strach že se tam utopím a naštvaně rezignovala že nemám fotky ani zážitek. Přítel tam teda skočil, asi už se nemohl dívat na můj naštvaný a zklamaný obličej a prý to bylo fajn. Hm, věřím, ale bojím. Dám alespoň na ukázku dvě fotky z mobilu ať si to trošku představíte. Nádherné to bylo, to ano, ale mě to zklamalo protože jsem tam nemohla fotit (a že jsem v hlavě už měla tolik přestav ) - a kvůli tomu jsme tu jeskyni hledali :D 

První dvě fotky jsou kde se skákalo do tůně a poslední byla ta samotná jeskyně kudy se lezlo zase ven. Jinak ta barva vody byla opravdu takhle nádherná bledě modrá a čistá.



A nakonec pár fotek když jsme se přesouvali směr přírodní jezírko.To vám ukážu v dalším článku ať toho tady není tak moc, z jezírka je totiž zase plno fotek a už by to bylo přeplácané.





You Might Also Like

0 komentářů