1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Jedno neposedné štěně

dubna 20, 2018

Po delší době se mi podařilo s někým domluvit na focení a tentokrát los padl na jedno úžasné a hlavně extrémně neposedné štěně mé kamarádky. Tu jsem taky viděla po několika letech a tak bylo o čem kecat a řeč rozhodně nestála. A bylo super si popovídat s někým kdo už taky se svým přítelem bydlí a zakládá si to své "místečko" v životě, vymazluje byteček a zkrátka už řeší jiné věci :) Bylo to moc příjemné odpoledne a jsem za to ráda.

Na focení jsem vzala nový objektiv a celou dobu fotila na manuální režim. No ale brzy jsem zjistila že to byla chyba. Meggie je sice neskutečně rozkošná, ale ještě více neposedná a hyperaktivní, takže neposeděla ani na chviličku v klidu a já s tou pevnou 50tkou byla docela bezradná :D Ostření mi šlo úplně mimo, to byl fakt masakr. Sotva jsem zaostřila už byla úplně někde jinde :D

V neděli mám domluvený jeden "rychlo kurz" co se týče nastavení foťáku a nějaké tipy a triky tak jsem zvědavá co mi to dá :) A teď už hurá na fotky! Líbí ? Nelíbí? Já s nimi upřímně moc spokojená nejsem, vadí mi to zaostření ale s tím už nic nenadělám, to je chyba už při focení. Ale zase úplná hrůza to snad taky není :)





You Might Also Like

0 komentářů