1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Nová hračka ve fotovýbavě

dubna 18, 2018

Ahoj! Páni, dlouho jsem se neozvala. Ono ale nebylo moc o čem psát. Můj momentální harmonogram byl následující : do práce, domů, uklidit, spát. Do práce, domů, nakoupit, uklidit, spát. Až mě to začalo fakt psychicky vyčerpávat a já z toho byla děsně otrávená a zpruzená. Určitě tento stav všichni znáte.

Každopádně tohle bych teď dala stranou a hlavně se dostala k tomu o čem chci primárně psát. Minulý víkend jsem se domluvila s jednou fotografkou na focení. Poprvé jsem si vyzkoušela roli modelky a přemístila se z mého místa za objektivem před objektiv. Byla to super zkušenost (článek o tom určitě napíšu až se ke mě dostanou fotky) a konečně mě to donutilo se definitivně rozhodnout. A k čemu?

Už + - 2 roky pokukuji po novém objektivu. Nikon AF-S 50mm f/1,8G.  Ale pořád jsem neměla ten impulz který by mě donutil ho koupit jelikož je to převážně portrétní sklo a já se doteď zaměřovala spíše na focení zvířat/sportu/přírody. Lidé mě zkrátka nebavili. Ale po tom focení jsem si říkala že to vlastně nemusí být tak zlé a že to zkusím. V sobotu jsem se rozhodla, v neděli objednala, v pondělí trpělivě vyčkávala na sms že si jej už mohu vyzvednout, a v úterý jsem celá nadšená, po práci, pro něj pelášila na prodejnu.

A mám ho doma! První dojmy? Sakra chybí mi možnost zoomovat. Takhle bych to shrnula jednou větou :D Jsem zvyklá na zoomovací objektivy a teď najednou pevné sklo. Ha, zrada. Ale jako pardon, ta světelnost? Aha, pecka. Čumím, nemám slov.

Dneska jsem ho šla provětrat do terénu a jelikož se mi nepodařilo sehnat žádného modela, musela jsem si vystačit s přírodou. A i tam zabodoval podle mě parádně. Už se těším až ho vyzkouším na focení lidí a začnu nabírat zkušenosti v této sféře. V pátek ho ještě prubnu na focení jednoho štěňátka a příští týden snad klapne kamarád. Tak posuďte sami, líbí ? Nelíbí? Foceno na manuální režim, snažila jsem si hrát s nastavením a tohle je výsledek dnešního focení.





You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tak na tento pevný objektiv si už taky nějakou dobu brousím zuby! Musím říct, že fotky jsou opravdu krásné ♥ Ujistila jsi mě v názoru, že ho rozhodně potřebuji! ♥
    https://svozilovasara.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat