1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Když se vám překazí všechny plány

srpna 20, 2017

Ahoj, konečně jsem si našla pár minut na to, abych se ozvala. Je to bída, vůbec nestíhám, nevím co udělat dřív a v nejbližší době se to asi ani nezmění.
Ale chtěla jsem dát vědět co teď vlastně bude, pár lidí to tu sleduje a já na sebe zkrátka ráda vyžvaním pár věcí.




(Fotka z dovolenky)



Na vysokou mě nevzali kvůli kapacitě, takže tenhle plán se smazal během vteřiny.

Druhé důležité info je to, že někdy na začátku září půjdu bydlet do vlastního (tedy, je to pronájem abych byla přesná), stěhuji se do garsonky a neskutečně, ale opravdu neskutečně se na tuto novou kapitolu života těším. (Snad jsem to teď teda nezakřikla a opravdu stěhování proběhne..Kdyby na tohle konkrétní místo ne, tak minimálně během září snad najdu něco jiného)
No jenomže tím, že jsem nebyla přijata a já se rozhodla konečně definitivně osamostatnit se pojí s tím, že hledám práci. Ve volném čase lítám po pracáku, pohovorech, brigádě nebo vypisuju e-maily a rozesílám životopisy. Je to únavné, co vám budu povídat. Ale bohužel, tohle je život. Dospělý život.
Čekají mě krušné časy, vím, že budou chvíle kdy budu hysterčit jestli výjdu s výplatou a já se budu rozhodovat v obchodě jestli si budu moct dovolit ten zdravější celozrnný chleba nebo ten obyčejný.. Ale víte co? Ten pocit že stojím sama na svých vlastních nohou to přebíjí. Sama. Dospělá. Tahle vidina mě momentálně pohání dopředu a motivuje. (Tak snad nespadnu hubou na zem hned první měsíc :D)

Mám tolik plánů, taky bych se ráda více začala věnovat blogu, možná zkusila začít točit videa ze života naivní jednadvacítky která překonává strasti a útrapy v podobě placení všech účtů, a celkově zkusila tady ten "youtube život" neboť točení a sociální sítě mě baví. Tak uvidíme, tohle samozřejmě teď jde stranou, momentálně je můj hlavní bod najít si práci ve které minimálně rok vydržím a naberu zkušenosti, ale ve volném čase, proč ne.

Nevím kdy se znovu ozvu, možná až z nového, možná dřív. Na instagramu jsem však aktivní skoro denně, tak kdo mě nesleduje přesměruji ho tam. (javorkovasimona, případně odkaz v menu)
Vím že vám dlužím článek ještě s fotkami od koní a možná sepíšu článek z Turecka. Mám pár západovek které bych ráda zveřejnila, tak snad se k tomu dostanu dřív než napadne první sníh.

Přeji Vám všem krásný zbytek léta, s láskou Sim.
P.S: Chystám soutěž o nějaké zajímavé výhry. Kniha, bižu či co mě ještě napadne.Tak snad ji brzy vyhlásím :)

You Might Also Like

0 komentářů