1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Zřícenina Hukvaldy

července 18, 2017

Po delší době přináším článek, nic zajímavého se v mém životě neodehrávalo takže nebylo moc o čem psát. Předevčírem jsem však vytáhla přítele na takový ten výlet který všichni muži dozajista milují. Čtěte trpí a snášejí jenom kvůli nám, ženám. Čest výjimkám! Můj chlap však hradům a zámkům moc neholduje takže opravdu šel jenom proto aby mi udělal radost. A proto ho tak zbožňuji. Sice pár poznámek bylo - "To je hic. Proč jsme nešli k vodě proboha?!" Čímž mu teda dávám za pravdu - opravdu bylo vedro :D Ale přežil to a obohatil svůj život o historii.

Co se týče mě, já si to užila. Já právě hrady, zříceniny a zámky miluji. Cítím se tam jako doma takže mé já bylo naprosto ale naprosto spokojené. Na Hukvaldech jsem byla naposledy asi před 15 lety takže jsem si to ráda připomněla.







You Might Also Like

2 komentářů

  1. Krásné fotky, obdivuju lidi, kteří umí takhle hezky fotit :) příteli se nedivím, na ty hrady a zámky taky moc nejsem a když už ano, tak ne s průvodcem :D blog se mi líbí, i ten design, měla jsem myslím ze začátku také tuto šablonu, ale pár lidí si stěžovalo, že je to po kliknutí na odkaz přesměruje na tvůrce šablon a ne na můj blog, tak jsem ji dala pryč :/ tobě ale funguje jak má :)

    http://ladylenna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Jojo, je to asi nejčastější šablona, dost jsem s ní ale bojovala, vůbec mi to nešlo nastavit a strávila nad tím snad jedno celé odpoledne. Tak to jsem ráda že neblbne :)

      Vymazat