1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Dívka v Heřmánku

července 02, 2017

Ahoj, dnešním článkem přináším fotografie mé nejlepší kamarádky kterou jsem přemluvila ať mi jde zapozovat do polí, kde právě byl v květu Heřmánek. Fotit osoby mě moc nebere, raději fotím přírodu nebo nejraději zvířata - člověk tam čeká na ten správný moment a není to tak "umělé" jako když si fotograf modelku našteluje. Však chápete jak to myslím. Já se v portrétech nenašla a tudíž tam dost pokulhávají mé zkušenosti ve focení osob. Ale člověk by se měl vzdělávat a sem tam někoho "vyblejsknu" a nabírám zkušenosti.

Počasí nám vůbec nepřálo. Jako každý fotograf bojuji se světlem, tudíž když jsme přišly na pole a nad námi mraky přes které sluníčko neprocpalo ani paprsek, byla jsem dost v rozpacích a věděla jsem, že to bude stát za prd. Navíc toho Heřmánku zas až tak nebylo, takže jsme musely kamuflážovat a vybírat místo, kde jich bylo více pospolu, ale zase pozadí stálo za prd. No, takové ty fotografické strasti a útrapy.Nakonec nám však na pár minutek sluníčko zasvítilo, nějaké to místečko jsme našly a výsledek vidíte v tomto článku.










You Might Also Like

2 komentářů