1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Liptovská Mara, Slovensko

června 30, 2017

Ahoj, dnešním článkem vám chci ukázat krásu jednoho místa na Slovensku. Ten kdo mě sleduje na instagramu fotky již viděl, tady je můžete vidět v plné kvalitě. Plus tedy jich bude o pár více, než jsem na instagramu zveřejnila.
S přítelem jsme uvažovali kam zajet stanovat. Rozhodovali jsme se mezi Českem a pak mi navrhnul právě již zmíněné Slovensko. Mrkla jsem na fotky na Googlu a bylo jasno kam pojedeme.

Vyjeli jsme v pátek krátce po obědě a na místo dorazili kolem 7 večer. Ten pohled byl opravdu krásný. Mé srdce nadšeně poskočilo. Příroda, ticho. A hlavně - nádherná příroda. Ta scenérie vody a hor byla tak neskutečná, že jsem se po celý víkend nemohla vynadívat a těžce se mi loučilo.
V sobotu jsem se krásně spálila po celém těle a v neděli jsme se už museli balit a zpátky domů. A to bychom nebyli my, aby jsme si to nezkomplikovali. Úsek na Žilinu nám celý uzavřeli takže jsme se museli vracet a najeli mnohem více km. Navíc nám začala docházet nafta a naše výprava? Někde v lesích, liduprázdno. Já byla vysmátá, za to přítel měl docela nervy na pochodu. Ale vše jsme zvládli, nabrali více než 3h zpoždění kvůli objížďce, a při návratu si dali ještě večeři v podobě pizzy a tím zakončili náš malý-velký výlet.

Tak posuďte sami, není to místo jako stvořené pro relax? Ti všímavější možná postřehnou špínu v podobě černé těčky na fotkách - ano, zjistila jsem, že mám špinavou čočku na objektivu, takže ho budu dávat na čištění. Fotky jsem neupravovala, tudíž tam ta špína je. Myslím, že nepotřebují žádnou úpravu, už samy o sobě, jak z foťáku vylezly, jde ta krása přírody vidět.Tak proč ji uměle vylepšovat.








You Might Also Like

0 komentářů