1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Mysli na sto způsobů

června 13, 2017

Naprosto lehká, jednoduchá, zdravá a v mém případě také hlavně hezká snídaně. Určitě nejsem jediná které dobře vypadající jídlo chutná mnohem více, že?

Mysli jsem přišla na chuť až teď v mých 20 letech. Do té doby bych to nepozřela a bílý jogurt? No tak ten už vůbec. Ale člověk stárne a chuťové buňky se mu mění a já teď na tenhle typ snídaně/svačiny/večeře nedám dopustit.

Určitě tuhle snídani praktikuje mnoho z vás a pokud ne, zkuste. Třeba vám již také zachutná!

No dobře, přiznávám, zdobit to mě baví mnohem více než to pak jíst, ale to je už pouze malý detail.




A co k této dobrotě budeme potřebovat?
• Bílý jogurt
• Mysli
• Ovoce dle výběru
• Chia semínka

Já osobně si dávám +- 3 velké polévkové lžíce bílého jogurtu do misky a dále na to zdobím a přidávám mysli, chia a kousky ovoce dle chuti. Porce mě osobně zasytí a pochutnám si :)
Nevíte nic o chia ? Jednoduše to je zdravá bomba pro organismus.O účincích těchto mini semínek se můžete dočíst třeba zde.
Chia, šalvěj hispánská je velký dodavatel vápníku potřebný pro normální vývoj a fungování pohybového aparátu u dětí, sportovců, a aby se zabránilo snížení osteoporózy, a to zejména u žen po menopauze. Studie ukázaly, že semena obsahují 5 krát více vápníku než mléko. Vápník se plně vstřebává v těle v důsledku přítomnosti boru v semenech. Chia působí jako katalyzátor pro vstřebávání a asimilaci vápníku.

Více zde: http://superpotraviny.webnode.cz/seminka/chia-seminka/



You Might Also Like

0 komentářů