1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Návštěva Ostravské ZOO

června 12, 2017

Dnešním článkem přináším pár fotek.Podařilo se mi totiž vytáhnout přítele na výlet do ZOO. Využila jsem toho, a vzala sebou foťák který jsem poslední rok, takřka vůbec, nevyužívala a jen se mi na něj prášilo. (Nebyl čas, chuť a ani příležitost fotit). Takže jsem měla trochu obavy jak to dopadne, ale nakonec jsem více než spokojená.

Den nám vyšel naprosto krásný, celý den nám svítilo sluníčko, bylo teplo a sem tam nás osvěžil příjemný chladný vánek. Až na ty lidi. Lidi ještě fajn, ale uřvaných dětí jsme pak už měli ke konci dne plné zuby. Nojo, co člověk od ZOO čeká, že. :D Docela nás překvapilo, že jsme kolem sebe slyšeli samé cizince a českou duši aby člověk pohledal. Samý Polák, Slovák nějaký ten Rus a Němec. Parkoviště narvané k prasknutí, takže jsme byli odkloněni a alespoň ušetřili na parkovném.

No a já se tam zamilovala do obrovského plyšového tygra za 7k. Který mi teda nebyl dovolen. Tak snad příště. :D Snad se vám fotky budou líbit a budu se těšit u dalšího článku!






Tuhle naprosto dokonalou chlupatou kuličku jsem si nemohla odpustit a proto ji máte hned ve 3 fotkách. Nevěděla jsem která z těch fotek je nejlepší, mi příjde roztomilá na všech, takže jsem je dala tady všechny. Jedná se o Pandu červenou.







You Might Also Like

0 komentářů