1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Satinské vodopády

července 23, 2017

Ahojte, jsem strašně ve skluzu. Nestíhám fotit co mám domluvené, hodně focení se mi zrušilo kvůli počasí (jsem závislá na počasí protože fotím pouze v exteriéru) a v neposlední řadě vždy dělám něco jiného než třeba upravovat fotky a dát je na blog. Místo tohoto článku měl být článek o focení mé kamarádky a jejího koňského stádečka. Ale upřímně ? Opravdu se mi strašně moc nechtělo se probírat asi 500 fotkami které jsem ten den nafotila.. Ale určitě bude. Mám však v plánu ho rozdělit na 3 články (focení hříběte, focení ze země, focení ze sedla) tak snad to stihnu zpracovat a alespoň jeden - dva tento týden (respektive příští když je neděle) vydat a poslední přednastavit. V pátek totiž s přítelem odlítáme na dovolenku a to na blogu nepřibude ani čárka. Ntb brát nechci, a z mobilu budu aktivní pouze na instagramu tak mě můžete sledovat tam :)


Ale teď už k samotnému článku s tipem kam vyrazit. Pokud se někdy ocitnete v Beskydech, určitě stojí za povšimnutí toto místečko. Pro fotografy to je hotový ráj a zaručuji vám, že se tam vyblbnete jako dítě na pískovišti.




Bohužel fotky jsou z hlediska kvality docela špatné. Můj objektiv s špatnou světelností si s tím neporadil a já to nedokázala nastavit tak, aby prostě fotky klaply.Navíc mi i dost odcházelo ostření, zkoušela jsem si hrát s časem a bohužel to neudržela v ruce.Stativ jsem se ještě nenaučila brát do terénu, asi budu muset.Ve foťáku to vypadlo fajn, ale při větším rozlišení na ntb vidím jak těžce mi to ujelo..Tak bohužel. Tam kde jsem já, fotil přítel, tomu taky trošku ujelo ostření, ale na památku jsou fotky fajn a jsem za ně ráda :) Každopádně bych se na místo jednou ráda vratila a nafotila tam někoho, případně se nechala nafotit nějakým už profi fotografem. Místo je pro to jako stvořené.



Pokud by vás zajímalo proč jsem lezla do vody v tričku. No, ráda chodím bez podprdy v takových typech halenek, takže sundat si ji nepřicházelo v úvahu. Na akty jsem se tam opravdu necítila a odvahu neměla :D Plavky jsem neměla.
Jo a malá rada na závěr. Pokud se tam vydáte, obrňte se otužilostí. Voda je z hor , nečekaně, neskutečně ledová a opravdu budete muset zatnout zuby. Navíc my byli po vydatném dešti takže přístup byl poněkud klouzavější a možná i trošku u hubu jak se lidově říká. Ale pro ty fotky a pohled to rozhodně stálo!



A na závěr jedna momentka která se mi svým způsobem moc líbí.


You Might Also Like

0 komentářů