1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Let a první dny v Anglii

října 03, 2016

No.. Tak kde začít.
Tak teda odjezdem z ČR. Z domu jsem vyjížděla ve 2 ráno, protože jsem musela dojet na letiště do Prahy.O půl 3 ráno mi jel vlak, v Praze jsem byla bez žádného zpoždění hezky v 6 ráno.Koupit jízdenky na bus, najít tu jeho zastávku a směr letiště.To bylo vše v pohodě.Na letiště jsme dorazily tuším kolem 7, vtipně jsme jely na špatný terminál a musely se vracet :D Ale let jsem měla až v 10, takže času bylo habaděj a no stress. Trošku jsem měla obavy z odbavení zavazadel, ale naštěstí váhu jsem měla pod limit, takže se mi ulevilo a nic jsem nemusela doplácet.(Upřímně ani nevím z čeho bych to doplácela, odlétala jsem chudá jako kostelní myš)
Jakmile jsem se zbavila velkého kufru, měla jsem ještě 2h na odlet a tak jsme se s Klár procházely po letišti a zabíjely čas.
Co se mě týkalo, tak nějak mi to vůbec nedocházelo (nedošlo mi to pořádně snad ještě ani teď co píšu tenhle článek.. furt mám pocit že jsem jenom na takovém divném výletě), ale nervozita pomalu pracovala.Pokud si dobře vzpomínám, měla jsem tendence se otočit a jet zpátky domů, klidně i bez toho velkého kufru a fakt nechtěla nastoupit do toho letadla :D Létání miluji, na let jsem se těšila.Ale na ten zbytek už ne :D




No odkládala jsem to jenom co to šlo.Poslední selfie s tou mojí milovanou čurinou a dál už pokračovat sama. Vypadáme tam obě po docela pěkném flámu, ale ser to pes nebo jebkat, jak já ráda říkám :D Poslední fotka musela být, co kdybych už nedoletěla! :D Vtipně jsem se zasekala s příručním kufrem hned u pásové kontroly asi 5metrů od haly (lol, no tak co.. Se mi zahákl o tu branku a nešlo s ním pohnout..Tak jsem tam s tím lomcovala jako největší debil) :D Poslední mávnutí a .. ahoj :D
Následně už šlo vše hladce.. Kontrola příručáku dopadla ok,, až na malý a zásadní detail, kde měli podezření na drogy(?) :D Takže mi ještě kontrolovali příručák nějakým tím jejich výtěrem, ale prošla jsem :D Já překvapivě nepípala (vždycky jsem měla štěstí a pípala..jako třeba zapomenuté hodinky,že..).
Noo a hurá do letadla!

Let byl docela OK, ke konci mírné turbulence, ale jinak jsem ho takřka celý přerušovaně prospala.Bohužel jsem neměla sedadlo u okna, takže jsem počkala až frajer vedle mě usne a pak zcela nenápadně a opatrně se přes něj netahovala pro alespoň pár fotek :DD
Na Stanstedu jsem kufry našla bez problémů a dokonce i ten exit našla naprosto v klidu. Jo, málem bych zapomněla na vstupní kontrolu. Tam jsem měla obavy :D (přiložíte pas do takového krásného přístroje a oni podle fotky zkontrolují jestli jste to vy) Tak vzhledem k tomu, že jsem vypadala jako zfetlá panda která je vzhůru od předchozího dne, jsem fakt měla obavy aby to poznalo můj ksicht. Ale naštěstí poznalo a já mohla vykročit do nového a hlavně do neznámého světa.

První dojmy a pocity z rodiny? No na letišti jsem musela čekat přes hodinu a půl..To nebylo moc milé. Byla jsem totiž totálně KO, usínala za chůze, ale zalomit jsem nemohla protože nevím, jak bychom se pak naháněli a hledali, že. :D Den to byl celkově náročný a vděčně jsem pak padla hubou napřed v 9 večer kdy šly děcka spát..
Do pátku tu ještě se mnou byla jejich předchozí au-pair a od soboty jedu sama. No víte co je fajn? Že já vlastně vůbec nevím co ode mě jako očekávají že budu dělat.Jako jestli i úklid,myčka,prádlo,blablabla...Tak nějak nic nevím :D.Nic mi zatím neřekli, takže to vidím, že asi dáme brzy pohovor co teda :D Ale je fakt že nebyl moc čas si pořádně sednout a probrat to, byl to teď docela fofr a zmatky :)

Pokud se ptáte na pocity? Nestěžuji si, ale nevím no.Zatím je to takové asi neutrální.Nějak extra pozitivní nejsou, ale mohlo to být i mnohem horší :D Možná se to časem ustálí, teď ale upřímně zbožně sleduju každé letadlo a vzpomínám na teplo domova (jo teplo, v pokoji kde jsem mám asi jenom 5stupňů a klepu kosu..dneska si řeknu o zatopení jinak se mi tu rozjedou angíny,chřipky a kdo ví co ještě jako nikdy :D) Takže tak :D
Nevím, dávám tomu čas jak se to vše vyvrbí :)  Přeci jen tu jsem teprve třetí den takže to nevzdávám a zatím budu bojovat :D
Mějte se v ČR krásně a přidávám pár fotek z anglického prostředí :)

Edit: Tak beru to zpátky, už jsem v obraze co ode mě +- očekávají, v pokoji mám teploučko a moje nálada a dojmy se teda o dost zlepšily :D Takže uvidíme časem :) Ale hned mám z toho lepší pocit když vím takové zásadní informace :D


You Might Also Like

0 komentářů