1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

Jak to tedy bylo + návštěva Prahy

září 26, 2016

Ufff, tak konečně jsem si našla volný čas pro napsání podrobnějšího článku. Kde začít? Asi začnu tak, že tohle byla tak trošku více hurá akce. Měla jsem za sebou první skype s HM (host mum) a ještě tentýž večer jsem objednávala letenku. Ale hezky popořadě.

Rodinku jsem si našla tak, že jedna holčina za sebe sháněla náhradu přes FB au-pair skupinu.Přiznám se, že moc jsem nehledala, sem tam jsem se někomu ozvala, sem tam napsala že hledám rodinku ale žádná velká aktivita z mé strany..Asi i proto měsíce utíkaly a do zdárného konce se to dotáhlo až po takové době. Poprvé jsme si tedy s holčinou psaly 4.9, ale komunikace byla taková pomalejší, nebyl z jejich strany čas (což chápu) a já tomu upřímně nedávala moc nadějí ač jsem o u tu pozici stála a fakt ji chtěla. Pak se mi ozvala znovu 18.9 jestli mám stále zájem a 20.9 jsme si domluvily skype.No a 20.9 v asi 21:00 večer, po krátkém několika minutovém rozhovoru s HM, jsem už tedy celá nadšená rezervovala let :D





První pocity? Neuvěřitelná radost! Já se v tom pokoji málem rozbrečela radostí :D Byl to opravdu silný zážitek i když se jedná o takovou "malou věc" ( no i když jak pro koho, že.) A teď sedím na prdeli a začínám být zase šíleně nervózní.. Přes den je to v pohodě, těším se bez žádných obav, ale jakmile se začne blížit večer, přepadá mě pocit že to nezvládnu a že to skončím fiaskem :D

Každopádně dneska jsem si byla vyřídit cestovní pojištění na rok, takže žádné fiasko, mám v tom tolik peněz, že to prostě musí vyjít jenom dobře a žádná jiná varianta se nepřipouští.
Zbývá mi přesně 59,5 hodin než se vydám směr oblaka a směr Anglie. Bože! Tak málo! :D Už mě zase přepadávají chmury tak si asi raději pustím nějaké au-pair videa ať si zase připomenu tu radost.

No a Praha? Já to město zkrátka MILUJI. ♥ Nevím co víc dodat, hodím tady pár fotek pro pokochání. Byly to krásné 3 dny a já si je užila. Bohužel při příjezdu do Prahy jsem zjistila že mám vybitý foťák a bude muset přežívat na jedné čárce :D Takže jsem fotila hodně po skromnu a modlila se ať vydrží co nejdéle..Naštěstí ten nejhezčí západ slunce při zakončení výletu jsem ještě stihla a foťák umřel až ve chvíli, kdy mi to už bylo jedno protože jsem už nic nefotila.

Fotky se děsně deformují kvůli velikost, doporučuji fotku otevřít a dívat se na ně v normálním náhledu.






 No a ten nejkrásnější západ slunce ♥

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Simi, jsem tak neskutečně šťastná že ti tohle vyšlo! Pamatuju si ještě jak jsme se o tom spolu bavily a hele ono ti to fakt vyšlo :-).Přeju ti hodně štěstí!:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji :) No uvidíme jaké články budu postovat za pár dní :D Taky určitě vycestuješ! Když si za tím půjdeš tak dosáhneš všeho :)

      Vymazat
  2. Tohle ti hrozně přeji. Sledovala jsem tě už s Halíkem a měla jsem vás společně ráda. Teď se vydáváš na cestu, na kterou bych se chtěla po maturitě taky vydat. Přeji ti hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat