1 / 3
Grand Canyon, USA
2 / 3
London, UK
3 / 3
Hawaii

USA trip: 1/3 Hawaii

ledna 29, 2018


Hodně jsem přemýšlela nad tím jak mojí krátkou cestu po USA zpracovat. Na instagramu jsem se vás ptala zda-li byste to chtěli jako video nebo článek. Na plné čáře u vás zvítězilo video, ale ráda bych to měla i tady na blogu, takže jsem se rozhodla následovně. Udělám obě formy. Jelikož sepsat to jako článek by mi zabralo docela dlouho, a upřímně řečeno, fakt moc se mi do toho nechce, tak tenhle článek bude hodně stručně pojatý a figurovat zde budou spíše fotky. Ve videu to pak pojmu více detailněji, zakomponuju tam i nějaké záběry co jsem udělala ač jich není mnoho.

On je totiž problém, že já vlastně nemám skoro žádné fotky ani video záběry. A když už jo, tak je to z 90% na mobilu a ta kvalita je naprosto úděsná. To si docela vyčítám, měla jsem více využít zrcadlovku, ale to už teď bohužel nezměním.

Článek bude rozdělen na tři části, v první bude samostatná Hawaii, v tom druhém pak návštěva Grand Kaňonu a v třetí město hříchů a hazardu - Las Vegas + něco málo z NY. A to proto, že jinak by to byl opravdu příliš dlouhý článek a přitom z Vegas a NY nemám vůbec žádné fotky, spíše jen nějaké záběry z mobilu. Tak jsem to takhle vyvážila a snad to nebude pro vás představovat nějaký problém.
Jinak ještě bych upozornila, že do tohoto článku a pak ještě jak budu vkládat fotky z Grand Kaňonu tak pouze to, co mám ze zrcadlovky. Ve videu pak budou i další jako třeba z mobilu různé momentky, něco z ubytování atd. zkrátka ty, které nestojí za moc, ale pro představu ať víte o čem budu mluvit.

Pokud vás zajímá jak k tomu přišlo že jsem jela do USA, jak probíhal let a tady to okecávání tak to vše budu odpovídat v již několikrát zmíněném videu které by mohlo vyjít v úterý nebo středu na mém youtube kanále. Záleží kdy se k tomu dostanu. Zítra musím oběhat úřady a dořešit poslední papírovaní ať ve čtvrtek můžu v klidu nastoupit do práce.







 



A na závěr jedna Havajská slepice. Pac a pusu, Simi.

You Might Also Like

0 komentářů